SÅ HÄR JOBBAR VI

Så här jobbar vi

Enkelhet är en av våra starkaste konkurrensfördelar. Hjälp Hemma är enkla att ha att göra med, våra tjänster är enkla att förstå, köpa och uppskatta. Vi är stolta över att göra livet lite enklare och smidigare för våra kunder.

Kvalitetspolicy

Om du inte skulle bli nöjd med vårt arbete ger vi dig möjligheten att inom 48 timmar göra en reklamation. Det är vår policy att du ska bli nöjd.

Säkerhetspolicy

I största möjliga mån följer vi Svenska stöldskyddsföreningens (www.ssf.nu) riktlinjer i säkerhetsfrågor. Vi har en noggrann rekryteringsprocess där varje anställd måste lämna utdrag ur belastningsregistret och skriva på ett sekretessavtal. Vi sammarbetar med Folksam när det gäller vårt försäkringsansvar gentemot dig som kund.

Försäkringsåtaganden

För din trygghet som kund har vi en ansvarsförsäkring med ett försäkringsbelopp på upp till 10 miljoner kronor hos Folksam. Våra anställda är försäkrade genom KP – Pension & Försäkring.

Samma städerska

Vi har en låg personalomsättning och vårt arbete bygger på att det är samma medarbetare som regelbundet utför städuppdraget hos våra kunder, frånsett när denne är på semester eller är sjuk, då det kommer en vikarie. Att det är samma medarbetare som utför uppdraget tror vi gör vårt arbete effektivare. Det innebär även en ökad trygghet för våra kunder.

Miljöpolicy

Hjälp Hemmas tjänster ska utföras med minsta möjliga miljöpåverkan. Hjälp Hemma använder därför produkter som är miljömärkta med Svanen eller motsvarande.

Anställningspolicy

Alla som är anställda på Hjälp Hemma

  • har kollektivavtal
  • är ansvarsförsäkrade
  • får friskvårdsbidrag
  • får internutbildning
SÅ HÄR JOBBAR VI

Så här jobbar vi

Enkelhet är en av våra starkaste konkurrensfördelar. Hjälp Hemma är enkla att ha att göra med, våra tjänster är enkla att förstå, köpa och uppskatta. Vi är stolta över att göra livet lite enklare och smidigare för våra kunder.

Kvalitetspolicy

Om du inte skulle bli nöjd med vårt arbete ger vi dig möjligheten att inom 24 timmar göra en reklamation. Det är vår policy att du ska bli nöjd.

Säkerhetspolicy

I största möjliga mån följer vi Svenska stöldskyddsföreningens (www.ssf.nu) riktlinjer i säkerhetsfrågor. Vi har en noggrann rekryteringsprocess där varje anställd måste lämna utdrag ur belastningsregistret och skriva på ett sekretessavtal. Vi sammarbetar med Folksam när det gäller vårt försäkringsansvar gentemot dig som kund.

Försäkringsåtaganden

För din trygghet som kund har vi en ansvarsförsäkring med ett försäkringsbelopp på upp till 10 miljoner kronor hos Folksam. Våra anställda är försäkrade genom KP – Pension & Försäkring.

Samma städerska

Vi har en låg personalomsättning och vårt arbete bygger på att det är samma medarbetare som regelbundet utför städuppdraget hos våra kunder, frånsett när denne är på semester eller är sjuk, då det kommer en vikarie. Att det är samma medarbetare som utför uppdraget tror vi gör vårt arbete effektivare. Det innebär även en ökad trygghet för våra kunder.

Miljöpolicy

Hjälp Hemmas tjänster ska utföras med minsta möjliga miljöpåverkan. Hjälp Hemma använder därför produkter som är miljömärkta med Svanen eller motsvarande.

Anställningspolicy

Alla som är anställda på Hjälp Hemma

  • har kollektivavtal
  • är ansvarsförsäkrade
  • får friskvårdsbidrag
  • får internutbildning

Bli kontaktad av oss

Skriv in ditt telefonnummer så ringer vi upp dig snarast!